سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
حکمرانیها میدانهاى مسابقت مردان است . [نهج البلاغه]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 5

سایت مرکز کامپیوتر مجموعه ای دیگر از تم
های جدید و فوق العاده زیبا را برای دانلود به صورت رایگان قرار داده است
که شامل چهار تم جدید و واقعا زیبا می باشد.این چهار تم دارای گرافیک و
رنگ بندی و ظاهری فوق العاده زیبا و دلنشین بوده و از موضوعات مختلف
انتخاب شده اند که با توجه به کیفیتشان از حجم بسیار خوبی نیز
برخوردارند.فرمت این تم ها sis بوده و قابل نصب بر روی گوشی های نوکیای
دارای سیستم عامل سیمبین سری 60 ویرایش سوم می باشند.هم اکنون می توانید
هر چهار تم را به صورت یکجا در قالب یک فایل فشرده از سایت کمیاب
آنلاین دریافت نمایید.



دانلود با حجم ?.? مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از میهن دانلود


 نوشته شده توسط علیرضا دانشمند در جمعه 88/9/13 و ساعت 2:21 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

مرکز موبایل و کامپیوتر
علیرضا دانشمند
من علیرضا دانشمند هستم دانشجوی رشته مهندسی نرم افزار کامپیوتر در دانشگاه آزاد اسلامی میبد میباشم و دبیر کامپیوتر در مقطع متوسطه هستم. لطفا بعد از خواندن مطلب نظر دهید. با تشکر از شما علیرضا دانشمند مدیر وبلاگ

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 4
مجموع بازدیدها: 95695
فهرست موضوعی یادداشت ها
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو